thelain

Helt Frisk!

Publicerad 2012-01-29 20:45:56 i Allmänt

Känner mig ganska pigg idag.
40 gradersfeber, har nära på ingen röst och frossa som jag vet inte vad. Just nu har jag på mig två underställströjor, en hood tröja, en fliströja, dunjacka och vantar och mössa! Ligger nerbäddad under en hel drös av filtar också + ett täcke! Så mysigt! :) Om ni tror att jag var utomhus nu har ni fel, är nämligen inomhus.
Verkar inte som det blir någon aktiv dag imorgon även om jag skulle bli frisk mirakulöst.
Nej, vet ni vad? Nu blev det bara negativa saker, vet ni vad som är jätte bra med att vara sjuk? Smaklökarna är bedövade eller något så man känner ingen skillnad på vad jag äter. Allt smakar inget, och jag kan ju vara rätt så kräsen så det går mycket enklare! Ja, kanske är bra att det inte är så hela tiden, det blir ju lite enformigt..

Kommentarer

Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Publicerad 2012-01-31 09:19:31

Hej och förlååt för mina sega uppdateringar! Det ska bli bättre igen jag lovar!

Nu har jag utsett veckans blogg så kika in om det blev du!

http://sense.webblogg.se/2012/january/utkast-jan-30-2012.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela