thelain

best local sense

Publicerad 2012-06-17 00:09:42 i Allmänt

46.2 kilometer slutade min impulsiva löptur på.
.
Det var meningen att jag skulle ta en runda runt en mil men det gick riktigt bra så jag fortsatte att springa. Jag visste inte ens vart jag sprang. Det bara flöt på i ett riktigt bra tempo, hade en medelhastigthet på 5.12/km de första 3 milen. Efter den succèn gick det inte alls bra. Jag lyckades sträcka ljumsken, vilket inte var behaglit, men jag knep igen och låtsades som allt var på topp. Den sista milen var jag lika alert som ett lik och jag sprang/joggade saktare än vad jag vanligtviss går. Det var tur att jag hittade hem, vet inte riktigt vart jag har varit idag om jag ska vara ärlig.
.
.
Vill ni veta hemligheten till att inte stanna när man springer? Det är att bo på landet för då förföljer ungefär 400 flugor digoch om du ens bromsar in farten attackerar dem dig pch de är ett riktigt pain in the ass.

Kommentarer

Postat av: Caisa Johansson

Publicerad 2012-06-17 00:20:50

Du är ju galen människa! Hur palla du:o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela