thelain

Golf, sol och underbara människor

Publicerad 2012-07-31 00:42:01 i Allmänt

Så här kan man också spendera sitt lov om man har lust, vilket jag oftast inte har, speciellt inte frivilligt. 
 
 
Efter några veckors, månader, tjatande av Annie beslöt jag mig för att hänga med och titta på när hon spelade golf, hur farligt kunde det vara? Sekunden jag kom till golfbanan ångrade jag mig direkt, helst ville jag bara springa för livet, men hur fan skulle det se ut? Man kanske inte ens får springa på golfbanan... Alla extrema golfare med keps och handske skulle säkert försökt pricka mig så det var inte värt att ta den risken. Istället fick jag gå runt där i mina söndriga jeansshorts, le och känna mig som en gangster bara pågrund över att jag inte hade uppsatt hår. 
 
Men jag måste erkänna att de var värt det, tusan vad roligt det var. Dessutom var jag ju riktigt grym, en naturbegåvning. Nu överdrev jag, men det vet ju inte ni om. Jag träffade bollen... en gång. Det är nästan värt applåder. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2012-10-07 17:25:24

Silvertejp, helt klart ;-) Worth a try!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela