thelain

Tio saker som jag älskar med idag..

Publicerad 2012-02-29 07:14:00 i Allmänt


.
1. Jag gick upp extra tidigt för att skriva detta inlägget. Jag snozade 20 minuter och skriver detta inlägget i skolan.
2. Jag fick ont i rumpan när jag slog i den i golvet. Trillade från en höjd på knappt en halv meter, sängen alltså.
3. Jag gick rakt in i min dörr eftersom jag missade att den var stängd.
4. Jag åt i 20 minuter och sen upptäckte jag att jag skulle åka om tio minuter.
5. Jag hade bara ätit en halv macka.
6. Jag borstade tänderna, kammade håret, tog på mig kläder och packade väskan som superman utan krafter.
7. Jag ljög på ovanstående punkt, även om jag är tjej klarar jag knappt av att göra två saker samtidigt.
8. Jag pajade två av mina skor, fick panik och tog de närmsta skorna som fanns.
9. Jag hann precis med bussen.
10. Men viktigaste av allt, jag kom på att vi hade sovmorgon och att vi inte började förrän om 1.5 timme.

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2012-02-29 16:40:22

haha, det är så himla jobbigt när det blir så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela