thelain

HappYness is what you need when you're just happy.

Publicerad 2012-02-22 23:19:39 i Allmänt

Eftersom jag är så glad just nu tänkte jag informera hälfen om hur mycket det blåser och regnar ute hemma hos mig just nu, vilket är underbart! Dels för att regnar, regn är roligt och dels för att det blåser, blåst är härligt. Min dag är fulländad utan att den ens har börjat!
.
Nu ska jag gå och sätta mig i en buss som det känns som man sitter på träplankor och sen finns det aldrig någon värme vilket betyder att jag kommer sitta och förfrysa under de 40 minuter som jag tvingas åka runt på alla landsvägar innan jag faktiskt kommer fram till skolan. Mysigt.
Var inte oroliga, det är inte så farligt som det låter, jag har en viss tendens att somna tre minuter efter jag satt mig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela