thelain

Beskrivning av allt onödigt som jag gör på mina dagar

Publicerad 2012-04-07 01:09:46 i Allmänt

Idag när jag satt oskyldig på mitt rummen och tänkte på att jag skulle städa mitt rum upptäckte jag att ett gäng med fåglar började gruppera sig utanför mitt fönster. Det kom bara fler och fler, gigantiska fåglar och satte sig där ute. De var MINST fyra stycken.
Jag menar allvar, men det såg ut som om de planerade att attackera någon och gjorde upp en hatiskt strategi. Jag satt mitt i zonen för att bli brutalt styckad av massiva fåglar. Vad skulle jag göra om inte slänga ett äpple på dem? Ganska mycket, men mitt äpplekast var mycket mer dramatiskt, det räckte dessutom inte ens fram till dem eftersom jag inte kastar speciellt bra ...
.
.

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2012-04-15 09:35:04

ilket underbart tangentbord!! Jag älskar Apples tangentbord!!



SVar: Visst är det en galen idé!! Tänk att våga göra en sådan grej bara för att lansera en TV-kanal!

Postat av: lina

Publicerad 2012-04-15 09:41:37

sv: j ! bloglovin byte ? :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-04-16 18:49:34

Jätte fin blogg har du. Fint foto^^ Kommentera gärna min blogg :)

Vad har du gjort idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela