thelain

Allt är enkelt att förstöra

Publicerad 2012-04-25 18:45:00 i Allmänt

.
Idag har jag inte varit produktiv alls, vilket är rätt skönt, dessutom har jag ju inte mått speciellt bra så det kanske är anledningen till varför jag inte gjort någonting annat än att sitta vid datorn helt trollbunden och gjort massa onödiga saker istället för det jag borde gjort - Plugga. Nu när jag sitter här och filosoferar kommer jag föresten på att jag har bakat chokladbollar idag för er som är inresserade. De blev fruktansvärda eftersom jag på något sätta lyckades hälla i 1 dl kaffe i dem istället för 1 msk, nej, det var inte gott alls.

Kommentarer

Postat av: Josefines.se

Publicerad 2012-04-25 22:35:22

Superfin blogg!!

Om du inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela