thelain

Kvällen mat!

Publicerad 2011-11-16 17:17:19 i Allmänt

Jag befarade det värsta när jag hörde att brorsan skulle laga mat idag. Onsdagar är ju hans matdag och förhoppningsvis får man något ätbart.
I många veckor har hans mat varit; Ungspannkaka. Men när han har varit sjukskriven så har han kommit på en ny delikates. Nämligen Scones, GROV scones. De senaste två veckorna har han ätit scones till frukost och till lunch. Man behöver inte knappt äta något mer än en halv macka av det, sen blir man inte hungrig på hela dagen. (Så till dig som är stressad fråga om receptet så lovar jag att du ska få det)

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-11-16 19:01:00

kul att du är med :)



allt bra? :)

Postat av: EMJA

Publicerad 2011-11-16 19:30:47

Hejsan. tack detsamma sötnos. Javisst det kan vi göra, lägg till mig så lägger jag till dig ! ;D

Postat av: Emmista

Publicerad 2011-11-16 19:32:30

SV: Tack sötnos! :D <3

Postat av: Louise

Publicerad 2011-11-17 08:26:05

Godmorgon! :)

Dagens blogg vinnarna är nu uppe! Kika in och se om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela