thelain

Grand Canyon.

Publicerad 2011-11-25 22:42:01 i

Sitter just nu och håller på med en skiva med våra semester bilder. Det var synd att jag inte hade fått min kamera när vi var på de här resorna.
Grand Canyon.
Foto: Jag.
Camera: Caiso Exfilm
En fantastisk upplevelse. Jag hoppas att jag någonsin får möjligheten att åka tillbaka och se detta igen. Vi bilade runt i Grand Canyon i en vecka. Otroligt!!
Foto: Jag
Camera: Caiso Exfilm
River Dam. Nu kommer jag givetvis inte på vad den heter. En stor vägg som håller ute vattnet från Colerado och en några andra flodoer i Grand Canyon. Spela roll. Den brukar vara med i många filmer, bla. Ett päron till farsa.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-27 17:02:43

Fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela