thelain

13 December.

Publicerad 2011-12-13 19:03:52 i Allmänt

Lucia framträdande två gånger på förmiddagen. Eftersom jag är rätt så lång hamnade jag i det bakre ledet och jag kan säga att jag såg inte mycket. Såg inte ett enda ansikte på någon ur publiken, hur jag än försökte. Det jag såg var några ryggar framför mig. Inte så speciellt roligt. :)
.
Bättre blev det inte när jag och min kompis råkade börja sjunga när det bara var killarnas tur. Men det verkade inte som det var någon fara, man hade inte hört någonting ute i publiken.
.
Var och tittade på Lucian igår igen, för alla ni som undrar varför jag har sett på det så många gånger så är min syster med.
.
En sne bild från kyrkan på luciatåget i vår stad.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela