thelain

Tjugofjärdejanuari

Publicerad 2012-01-24 08:36:00 i Allmänt

Idag känns det som en helt meningslös dag att gå till skolan.
Vi började för 6 minuter sedan och ska sitta och ha musik med en lärare som tror att han är fruktansvärt rolig.
Sen har vi håll i 2 timmar och eftersom jag inte har någon möjlighet att ta mig hem så får jag sitta och rutna och stirra in i en vägg.
Sen har vi faktiskt SO, en vettig lektion eftersom vi just nu inte håller på med geografi.
Efter det så har jag håll igen på 2 timmar, lite mer. Jag är så lycklig.
Sista lektionen är kemi innan jag äntligen får åka hem..
.
Hoppas ni inte tror att min dag kommer vara så här trist, överdrift. Jag brukar ha rätt så roligt, det löser sig oftast på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela