thelain

Söta Vänner

Publicerad 2012-01-24 17:32:49 i Allmänt

Visade sig att vi blev dubbelt så många som gick ner till  resturangen och åt mat, jag tror det inte finns någon resturang som har så god mat så där (Kina resturang). Det är riktigt smarigt. Desstutom blev jag proppmätt, vet inte hur mycket jag käkade, jag bara tryckte i mig mat.
Så tänkte vi ta ett kort, men upptäckte att det var omöjligt att få plats alla åtta i en liten iphone och en skulle ta det också. Vilket problem!
.
.
Visste ni att mina kompisar alltid blir snygga på kort? Till och med när de är fula är de snygga och fina!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-01-24 17:41:38

sv; Tack det samma! ♥

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-01-24 18:13:10

Vad åt ni för gott? :D

Postat av: idaaaa

Publicerad 2012-02-11 14:17:07

wohooooooooooooooooo!!!!!! jag har aldri varit med på en endaste blogg förut! taaack vad snäll du äär! you make my day <3 puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela