thelain

Snöar

Publicerad 2012-01-07 13:15:20 i Allmänt

Det snöar igen! Vi har lite olika reaktioner i min familj, några blir överlyckliga av snö, andra blir deprimerad och stänger in sig på sitt rum. :)
.
Ringde och pratade med min kompis, tänkte att vi kunde göra något idag. Samtalet som borde tagit ca, 1 min tog 15. Vad tusan gjorde vi? Jo, vi satt och diskuterade vilken storlek snöflingorna hade...
.
''Hemma hos mig är snöflingorna ungefär 1cm x 1 cm.. ''
''Va? Hos mig är de typ 2mm .. inte rättvisst.''
*tystnad*
''NEJ, KOLLA, NU BLIR SNÖFLINGORNA STÖRRE...... HAHA''
.

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-01-07 22:28:00

tack så mycket :D jag förstår väl ifall ni ligger till fel bloglovin, hade ju min gamla som jag tog bort för över 1 år sen :D ja då det är lugnt, tack åter igen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela