thelain

Kenya

Publicerad 2012-01-03 17:42:34 i Allmänt

Jag kan inte bli lyckligare. Har just fått världens bästa julklapp som jag någonsin kunde ha önskat mig. För en gångsskull längtar jag faktiskt till sommaren. Till Juni. Till Juli...
.
Mamma och min kära syster åker inatt iväg med ett flygplan till Kenya. Detta hör till med ett projekt arbete kallat Voiprojektet som mamma hjälper till med.
De har packat 44kg var fyllda med nästan endast tillhörigheter till människorna som är utsatta av svält, fattigdom och vidare. De behöver ha den hjälp som de kan få.

Kommentarer

Postat av: JFdressage

Publicerad 2012-01-05 22:47:13

Vilken super fin blogg! :D<3



sugen på att följa via bloglovin? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela