thelain

Action inspelning..

Publicerad 2012-01-09 18:44:29 i Allmänt

Tog en serie bilder när solen gick ner. Tog en bild var 3 sekund. Om jag nu skulle orkat klippa ihop alla bilderna till en liten filmsnut skulle man se när solen gick ner. Ganska vackert egentligen, och hur dimman försvinner...
Men det orkade jag inte. Rensade min dator också så allt onödigt krafs försvann, inklusive de jag tog idag, fast det var egentligen inte meningen!
Nu ska jag återgå till min städning, började vid 8.00 och är alltså fortfarande inte klar.
.
ACTION med brorsans hemma byggda stativ för att hålla kameran på plats.

Kommentarer

Postat av: Chriis

Publicerad 2012-01-10 17:31:11

SV: haha ja eller hur ;) visst säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Postat av: sandra

Publicerad 2012-01-12 18:47:58

riktigt vackra ögon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela