thelain

27 December.

Publicerad 2011-12-27 11:00:14 i Allmänt

Jag vaknade i morse. Ganska självklart faktiskt. Jag brukar oftast vakna, om jag inte gör det spelar det troligen ingen roll eftersom det inte är någonting jag känner av själv.
.
Kände att den senaste tiden har jag varit väldigt inaktiv, med bloggandet. Jag bryr mig inte riktigt. Har haft fullt upp med att bara vara hemma. Förmiddagarna har jag spenderat med att sova, och eftermiddagarna blir alltså det som är över med att försöka vara aktiv. Försöka.
.
Nu lyser solen ute också. Hela 10 plusgrader ute. Inte roande.
Inatt drömde jag att alla hade på sig shorts idag. Vilket jag blev jätte frustrerad på. Usch.

Kommentarer

Postat av: MADDISENJ

Publicerad 2011-12-27 21:05:07

Hoppas du haft en fin julhelg tjejen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela