thelain

Julmys med världens bästa familj.

Publicerad 2011-12-18 19:35:52 i Allmänt

När jag tittade ut genom fönstret imorse fick jag en riktig chock. Det har nämligen kommit förvånantsvänt mycket snö - JA!
Idag har vi haft julbestyr hela familjen. Vår årliga ''gå ut och hugg ner en julgran dagen'', nämligen den fjärde advent. Hela familjen, alla 6, gick ut i skogen och högg en julgran, tände en eld och grillade korv. Ännu roligare var det ju förstår nu när det hade kommit så pass mycket snö som sagt, 10 cm. Julmys med världens bästa familj!
.
Syrran var väldigt inne i en tävling som hon hade hittat på. Att tälja det bästa grillspettet. Ingen var med. Med tanke på att mitt brann upp... kanske jag borde vara med nästa gång.
Nackdelen var att jag förlorade på min och brorsan brottningstävling. Jag blev inte nerslängd 1 gång, vi var väl uppe i 20. Det slutade med att  brorsan fyllde hela min jacka med snö.

Kommentarer

Postat av: Patricia♔

Publicerad 2011-12-18 23:34:32

Mysigt med snö:)

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-12-19 19:48:14

haft en bra start på veckan? =)

Postat av: Ellen

Publicerad 2011-12-21 21:51:36

Oj, har ni så mycket snö? Vad härligt! Här finns knappt någon alls.. :(

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2012-01-12 22:34:58

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela