thelain

6 December

Publicerad 2011-12-06 18:51:07 i Allmänt

Äntligen har det kommit ordentligt med snö! Yippie! Ungefär 10cm. HÄRLIGT! Hoppas det ligger kvar. Senaste dagarna har jag haft väldigt mycket och göra pga att jag håller på att skriva en speciell sak till en speciell grej.
.
Sen dessutom har våra lärar lagt nästan alla prov nu på slutet känns det som. Suck. Det är inga större bekymmer men, men. Vi får ha fusklappar på Biologi provet, funderar på att kopiera min och sälja. Tror ni det fungerar?
Kanske inte när jag tänker efter....
.
Dessutom så har min syster fått KÖRKORT idag! Och hon gjorde en övernskommelse med mig, hon lovade nämligen att vi två skulle åka till Jul på Liseberg om hon inte kuggade. Den 18 December har hon bokat in det! :)

Kommentarer

Postat av: [lisabjernhagen]

Publicerad 2011-12-06 20:36:15

sv: åh, thanks a lot! hoppas du kommer tillbaka till bloggen om du gillar den <3

Postat av: Ellen

Publicerad 2011-12-06 21:52:45

Oj, 10 cm snö? Det var inte dåligt. Här är det kanske 3-4 cm.. ;)

sv: Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela