thelain

22 December.

Publicerad 2011-12-22 23:12:55 i Allmänt

Äntligen har jag jullov! Det var på tiden. Har spenderat nästan hela dagen med att bara ta det lugnt. Härligt!
Nu på kvällen spelade jag julklappsspel med släktingar. Tror det eller ej, men JAG fick 5 presenter. Brukar aldrig få någonting, och jag är riktigt dålig förlorare så det brukar gå åt skogen. Förra året fick jag en ful ren och jag blev så tjurig så jag böjde av benen på dem och gick och kollade på film. SUCK. Som sagt, ganska dålig förlorare.
.
Endast en dag kvar till julafton snart då! Roligt. Jag älskar julafton. Vet inte riktigt hur jag kom att tänka på det, men jag satt och funderarde på hur många människor som Egentligen måste hata mig. Det måste vara en rät så stor mängd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela