thelain

1 December

Publicerad 2011-12-01 20:40:00 i Allmänt

Deprimerad.
Har fått en infektion i undersidan av foten vilket resulterar i att jag inte kan gå utan att det gör ont. STACKARS MIG. Haha. Nej. Faktiskt mår jag toppen!
Läkarna sa nämligen att det inte är så smart att anstränga foten eftersom det troligen leder till en längre tillfriskningstid, och det hinner jag inte med. Fotboll och löpning. Hur skulle det gå om jag inte kan gå? :)
Och för er som inte har förstått ansåg dem att det inte var smart att inte gå till skolan imorgon om jag inte hade något viktigt, utan istället vara hemma.
Hur skönt är inte det? Ligga hemma i soffan och sappa emellan kanalerna på tvn och vara alldeles frisk. Om man bortser från foten.
Fast tror jag ska gå ändå! Så känslig är jag inte, det som inte skadar, härdar! :)

Kommentarer

Postat av: Denisa

Publicerad 2011-12-01 21:27:37

Sv: Jadå :) Ska vi göra bloglovin byte?

Postat av: Caisa

Publicerad 2011-12-01 21:58:34

Men stackare :( <3 Krya dig och din fot :)

Postat av: S

Publicerad 2011-12-02 10:30:49

stackare, men skönt att du fick det beskedet iaf!! :)

sv: vad roligt att du var med och tävlade :D

nu finns kvällens blogg uppe, kika in och kolla om det blev du! :)

kram!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-02 10:42:31

godmorgoN:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela