thelain

Var det i Rio jag var, eller var jag i Sverige?

Publicerad 2012-03-26 21:23:03 i Allmänt

.
Bildkvaliten är sådär, att fotografera genom ett repigt gammalt grönt hockeyskyddsglas är ju inte precis uppskattande. Men så länge ni ser, så är jag glad!
.
Jag lovar att ni kommer bli chockade över vad jag har gjort i helgen. Tro det eller ej, men jag har faktiskt kollat på konståkning. Detta skulle aldrig i hela världen inträffat om jag inte blivit så bra vän med Annie som är fantastiskt bra på skridskor. Helt otroligt duktigt är hon, så därför måste jag vissa  dessa underbara bilder på henne och resten av gänget på isen, som självklart också var jätteduktiga!
Sen har jag också kunnat konstatera att under framträdandena som skedde så skulle jag trillat 150 gånger om det var jag som gjorde det. De åkte i cirklar, pirrueter, cirklar uppochner, baklänges, ne jag vet inte riktigt men de var superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela