thelain

Success would have made some difference

Publicerad 2012-02-24 23:40:17 i Allmänt

.
Har suttit med 3D glasögon på mig hela eftermiddagen och försökt få ihop något misslyckat försök till en liten 3D film av något slag, måste säga att det gick sämre än vad jag förväntat mig...
4 timmar av arbete och det enda jag har fixat fram är en 3 sekunders film i en grönaktig färg med massa galna prickar. Funkade inte alls bra! Nej, när jag är pansionär kanske jag har lärt mig det. Kanske.
Men ni får se mig i ett par otroligt snygga och modemedvetna ''nästan'' solglasögon.
Om ni också vill ha ett par fräcka 3D glasögon kan ni beställa dem från Kina för endast 10 spänn styck.... fast det är rätt så onödigt om du verkligen inte måste ha ett par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela