thelain

Solnedgång, igen!

Publicerad 2011-11-14 18:40:51 i Allmänt

Hemma efter en jobbig skoldag. Ne, nu skojade jag igen. (Jag har sån humor!) Det var inte ett dugg jobbigt, eller ansträngande för den delen heller.
När jag kom hem så bestämde jag mig för att fotografera. Det var nämligen en sån otroligt fin solnedgång, igen, utanför vårt hus. Hela himelen var rosa.
Jag satte kameran på en plats där man såg hela himmelen i ett bra fång, sedan hade jag kopplat in en automat utlösare som tog ett kort var 3 sekund. Det kommer bli en film sen när man sätter ihop det, så nu har jag något att göra på helgen.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-11-14 18:50:25

Åh, tack så mycket! Din blogg var otroligt fin :)

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela