thelain

8 December

Publicerad 2011-12-08 19:11:50 i Allmänt

Varför är det helt omöjligt för mig att ladda upp nya bilder? Har bara de gamla eftersom det verkar vara något problem med DNS - kopplingen så jag antar att jag får försöka fixa det här snart!
.
Just nu funderar jag på att sätta mig och läsa på prov och redovisningar vi har kommande dagar. Hela helgen är fullbokad med julgrejer och träningar! Äntligen har min fot blivit bättre! Det är fortfarande inte riktigt bra, men det är bara att bita ihop och låtsas som ingenting.
.

Kommentarer

Postat av: LINNEA

Publicerad 2011-12-09 07:43:00

ja dock är det borta (

Postat av: camilla

Publicerad 2011-12-09 10:17:12

vad tränar du för något?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela