thelain

10 December

Publicerad 2011-12-10 23:53:27 i Allmänt

Har dessutom blivit alldeles förvirrad, det är helt omöjligt att ladda upp bilderna på blogg.se. Har varit så i flera dagar. Man kan inte ladda upp dem alls, vilket är väldigt frustrerande... :/
.
Imorgon blir det att åka in till staden och se på lucia kröningen som är 16.00. Fast jag skulle åka in vid 14.00. Lovade syrran att jag skulle fotografera, så får se till att jag ställer mig hyfsat långt fram.
.

Kanske kan köpa någon julklapp också.. ;)

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-12-11 09:22:36

vad roligt :D känner du någon i luciatåget? hur länge har du gillat att fota?:)



Vad roligt :D brukar du tälva i långdistans/längdskidor också?

Postat av: Amanda (Ava)

Publicerad 2011-12-11 16:43:30

Hej! :) Nu så har jag dragit igång med en fototävling på min blogg. Skulle vara roligt om du ville vara med! :)

Postat av: bbaraaelin

Publicerad 2011-12-11 18:06:41

sv: tack så mycket söta du! :)

vad gör dudå?:)

Postat av: TinTin -

Publicerad 2011-12-12 19:07:36

tack :)

Postat av: M&M - EN FOTOBLOGG

Publicerad 2011-12-13 20:19:46

tack så jättemycket!

tack, kul att du gillar mina (majas) naglar ^^



ett tips om du inte kan ladda upp bilder (detta har hänt mig flera gånger) är att ladda upp bilden på en annan dator, eller det funkar med vilken bild som helst. ladda upp en bild på en annan dator & sen kan du ladda upp bilder på din dator igen. detta har funkat för mig, hoppas det funkar för mig! :)



ps. skulle du kunna slänga in en kommentar när "julens blogg" (hette det så förresten? XD) är avslutad? :) vore jättesnällt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela